úterý 14. června 2016

13. a 14. 6. Sobi, velryby atd.

Trochu nestíhám, mám dost skluz, neboť náplň mých pracovních (i nepracovních) dnů je velmi vyčerpávající, snad to trochu poleví, neboť poslední konference skončila! Nejprve tedy, co se dělo 13.6. Konference s sebou přinesla i konferenční večeři, tak trochu v norském stylu. Byli jsme na staré obchodní stanici:
Zajímavostí je, že takhle bílá je jen zepředu. Bílá barva bývala drahá, chlubili se s ní, zadní strany domu už byly červené a žluté, protože tam to nikdo neviděl... Koho zajímají ti sobi. Ty jsme prosím jedli. No, nic zas tak super, prostě takový hovězí gulášek, cítit byla hlavně mrkev, se kterou bylo maso dušeno. Cestu tam jsme absolvovali autobusem, cestu zpět lodí. Myslela jsem si, že půjde o klasickou loď s podpalubím, cca pro 40 lidí, nicméně jsme jeli tímto:
Jen si představte vážené profesorky důchodového věku, které sedí na těchto lodičkách. Pěkně to houpalo, Uprostřed hupsání nahoru a dolu říkala jedna z nich druhé - tak nevím, jak tohle příští rok překonáme (byly to totiž pořadatelky příštího ročníku konference!). Jo a takhle jsem vypadala já:
Jistě uznáte, že mi to moc sekne. Oblek je navíc velmi praktický, protože v něm není člověku zima. Zauvažuji, zda to nepořídit například jako stejnokroj do práce, nebo pro pořadatele na závody. A teď velryby. Ty jsme nejedli (i když, myslím, že mezi minulými jídly nějaká ta velryba byla), ale viděli. No úžasnýýýý zážitek. Pravda je, že jsme viděli takové černé šmouhy někde v dálce. Prý to byly malé velryby. Z dnešního dne snad největším zážitkem krátký orientační běh. Můj kámoš Arne, který mě na závody vozí, prý potkal losa, já bohužel ne. Byl to takový správný severský orienťáček, polovinu času jsem vůbec netušila, kde jsem a dělala krásné paralelní chyby. Vůbec jsem dokonce nezjistila, že jedna kontrola byla špatně:) Pár fotek kytiček zvláště pro Haničku:
Obrázky z terénu:
A mapa s mými postupy:

Žádné komentáře:

Okomentovat